Després de l’èxit de participació de les anteriors edicions, i amb l’objectiu de facilitar la incorporació de les persones autònomes i les petites i mitjanes empreses del Barcelonès Nord als processos de licitació pública, l’Àrea d’Emprenedoria i Empresa de Grameimpuls posa en marxa una nova edició del Programa de Contractació Pública.
Aquest programa es desenvolupa a través de dues línies principals: un itinerari formatiu i una línia d’assessorament expert en la gestió de processos de licitació. Els itineraris formatius abordaran aspectes clau sobre la contractació pública i oferiran accés a assessoria individualitzada, que no només ajudarà a entendre com presentar-se a una licitació, sinó que també oferirà suport per identificar ofertes d’interès, resoldre dubtes i desenvolupar estratègies per millorar les propostes presentades tant en els àmbits qualitatius com econòmics.
Calendari formatiu
L’oferta formativa s’estructura en un itinerari de cinc seminaris, amb una durada de 4 hores cadascun, distribuïts en dues sessions virtuals. A continuació es detalla el calendari de cada formació. Podeu clicar sobre el títol per obtenir més informació i reservar plaça:
Introducció a la contractació pública: 19 i 21 de maig, de 16 a 18 h
Procés de licitació i solvència de l’empresa: 26 i 28 de maig, de 16 a 18 h
Redacció de propostes de licitació: 2 i 4 de juny, de 16 a 18 h
Comunicació electrònica amb l’administració: 10 i 11 de juny, de 16.30 a 18.30 h
Formalització i seguiment del contracte: 16 i 18 de juny, de 16 a 18 h
Es recomana seguir l’itinerari complet, ja que es tractaran diversos punts clau relacionats amb la contractació pública. Tot i així, és possible inscriure’s a cadascuna de les sessions de manera individual.
Les persones interessades a participar en l’Itinerari de Contractació Pública poden contactar amb l’Àrea d’Emprenedoria i Empresa trucant al 93 466 52 24 o enviant un correu electrònic a empresa@grameimpuls.cat.